Ma gasiti si pe aici...

Ma gasiti si pe aici...
Daca schimbi ceva in casa, informeaza-te!

duminică, 1 martie 2009

Un sfarsit de saptamana..de neuitat

Buna ziua, si Duminica frumoasa!
O tigara..un calculator...o stare de oboseala..acuta :D, dar, ma simt bine!
A trecut, am deja peste 30..de..ce or fi aia.
Am avut cateva zile foarte frumoase, cu surprize din cele mai frumoase. Am primit cadoul pe care il asteptam si vreau sa va spun ca m-a surprins, sa cad din picioare nu alta. :)
Nu a fost asa cum se spune, ca tanjesti dupa ceva foarte mult si cand il ai parca emotia pe care o ai cu okazia primirii nu mai e la fel de mare ca aceea a asteptarii.
Eu, nu stiam daca mai speram sau nu, ideea a fost ca l-am primit.
E scump intradevar dar merita :D.
Si acum ma bucur de el :D.
Ieri a fost o zii grea su urata, dar rasplatita cu bunavointa la sfarsit. Vineri, petrecere in cativa prieteni mai apropiati, nu m-am imbatat de teama sa nu cad in depresie :D. Multumesc de urari tuturor celor care s-au gandit la mine!@
Mai vreau :)).
Azi e ziua de nastere a lui Nanu, La multi ani!
Maine e zi de munca..plina
un mai revin asupra subiectului, ziua mea, a trecut, de acum poate sa fie ziua meain fiecare zi :)
Duminica Frumoasa!

2 comentarii:

Flore... spunea...

sper ca ai avut o duminica frumoasa ..asa ca de inceput de primavara cum iti doresc de altfel sa ai numai zile insorite si frumoase!

TAB spunea...

Multumesc la fel, Flore.

Persoane interesate

Clicky Web Analytics