Ma gasiti si pe aici...

Ma gasiti si pe aici...
Daca schimbi ceva in casa, informeaza-te!

miercuri, 4 martie 2009

Termopane, termopane..

Azi au venit baietii cu termopanele..numai ca pe mine ma doare capul si..ma plictisesc.
Pun termopane la tot balconul, e dezastru in casa si pe holul blocului..ca toate materialele demontate din vechiul balcon se gasesc acolo.
Multa sticla, caci au spart tot ce se putea sparge si cam atat.
Sper sa fie ok.
Incerc sa lucrez linistit in bucatarie, dar nu am stare si nici toate documentele necesare pe care le-am lasat la sediu, asa ca..fumez, ma mai uit pe net..si cam atat.
Banii nu mi-au intrat pentru ca unii considera ca se poate lucra si pe gratis, vreau sa imi iau motocicleta si am inceput scoala de soferi , cat A.
Dar..tot nu ma simt bine..
Totusi piesa lui Chilian imi vine in minte..
Tata, fa-ma avocat..

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am numai 3 manute....:))
si vezi ca nu asa se scrie motocicleta....ai lipsit la lectiile de lb romana?

Anonim spunea...

:))
3 manute
poate ii e dor cuiva de perioada aia, daca tot te viziteaza asa des :)
oricum, nu a fost uitata, cel putin de iulian !!!
m-ai facut sa zambesc

TAB spunea...

Am facut corecturile de rigoare.
Norocul meu ca am pe cineva care sa ma corecteze, altfel nu s-ar intelege mare lucru din ce scriu :D.
Merci oricum! Apreciez.

Persoane interesate

Clicky Web Analytics