Ma gasiti si pe aici...

Ma gasiti si pe aici...
Daca schimbi ceva in casa, informeaza-te!

marți, 3 martie 2009

Primavara..care ..esti

Si..Primavara care-ai fost,
Bine-ai venit sper sa iti gasesti un rost..
Am inceput si saptamana asta, nu stiu daca nu cumva astept sa se si termine :)
Munca..si nu numai..
M-am incarcat cu energie in wkndul ce a trecut, asa ca voi razbi si zilele ce vor urma.
Am simtit o greutate, sa nu cumva sa fi fost lipsa somnului sau surplusul de tigari :D, asa a inceput saptamana, dar usor usor intra pe fagash.
A iesit soarele, si pe strada mea, simt ca am aripi sa zbor, dar mai raman o vreme pe pamant sa imi rezolv treburile la firma.
MI-e dor.., si mi-e inima deschisa, vvreau munte, chittara, prieteni..pe care nu o sa ii mai am niciodata!
Si totusi.., nu e rau.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Clicky Web Analytics