Ma gasiti si pe aici...

Ma gasiti si pe aici...
Daca schimbi ceva in casa, informeaza-te!

joi, 26 februarie 2009

E ziua mea..

Maine, evident,..asta in cazul in care azi e 26 februarie.
As vrea sa zic ca nu simt nimic..dar atata timp cat m-am apucat sa scriu asta ca post separat , e clar ca am un stres..
Sau, sa nu ii spun stres, putine emotii..
Azi am fost cu capul in nori si mi-am cam chinuit organismul, nu va mai spun prin ce am trecut ca nu e relevant.
Am reusit sa mananc tarziu spre seara, plus ca, mi s-a infectat un rahat de cos direct in frunte, asa ca..maine o sa fiu un broscoi, nu un printz adevarat pe un cal alb asa cum am visat sa fiu..da tot in geaca de piele motor ma imbrac si imi pun un fes sanatos sa nu se mai vada
Acu stau cu acctzipildul in frunte.
Parca m-a asteptat la cotitura..
Sa fie sanatos..si eu la fel..
Cum spuneam, nu sunt stresat doar putin emotionat.., o sa inceapa sa sune telefoanele cred din seara asta, Alin imi spunea ca asa o sa vad cine imi este prieten si cine nu.
Unii mai uita..si eu am uitat.
O vreme..
M-a ajuns blestemul cel din urma, am "aproape" :D 30 de ani si..abia de ma tarasc pe drumul plin de pietre, si o fac in genunchi. Important e ca nu m-am intors ci continui. Stiti tabloul din clasa a 5 -a de antropologie, cum a evoluat omul de la maimutza la homosapiens..ei bine, imaginati-va ce paros arat :D.
Am parul ud..nu prea ma usuc cu feonul pe par., dar sunt fidel si imi place sa il aud mai tot timpul, cred ca am o obsesie..de mic evident, ca toate ni se trag din copilarie..
Si ma incalzesc peste tot cu el..numa in cap nu :D.
Cred ca stiu ce mi-as dori cadou de ziua mea..un feon!
Ca asta e a lu ioana..si ma enerveaza sa il tot cer..cand o fac :D, ca in rest il sutesc fara sa intreb :D/
E unul din obiectele care le pot trece la inventar intr-un post trecut in care am vorbit despre emotiile mortii.., a, nu , nu mi-a cazut in cada :)), dar era sa iau foc.., ei bine nu l-am trecut acolo evenimentul pentru ca nu l-am simtit eu..l-am aflat mai tarziu de la tata.
Obisnuiam sa ma usuc pe par..si cum imi place bazaitul si curentul de aer cald, il tineam pana tarziu sa ma incalzesc la picioare sau mai stiu eu unde :D, si intr-o sara am adormit cu el sub plapuma..nu va spun cum ma face sa dorm..wow. , in fine..l-a scos tata de acolo aproape in flacari..topit si alte alea..
Dar, a trecut si asta. ca si ziua de azi, ultima de 29 de ani.., deci..nu mai am douazeci ceva de ani...
Noapte buna!

3 comentarii:

Flore... spunea...

La multi multi ani !Sa fii sanatos , fericit si iubit!

Anonim spunea...

:)
povestea feonului...
o sa trecem pe lista...poate data viitoare cand ne intalnim

TAB spunea...

Multumesc de urari :)

Persoane interesate

Clicky Web Analytics