Ma gasiti si pe aici...

Ma gasiti si pe aici...
Daca schimbi ceva in casa, informeaza-te!

marți, 24 februarie 2009

Cum iubim..

Buna seara..
Azi simt o mica influenta cred, din aer.
Daca e o sarbatoare a dragostei..atunci ar trebui sarbatorita in fiecare zi simtim ca ne zburda inima in piept.
Eu, ca despre mine e vorba, nu stiu daca iubesc, dar stiu ca uneori ma intind la vorba ore intregi..si parca trec doar cateva minute..ce o fi insemnand asta?!
Dimineata devreme, daca nu e o noapte grea ma trezesc cu dragostea in ganduri..preluata de la vise.
Cine e in visele mele?..orice chip, orice nume,..dar stiu ca e o singura intruchipare, a dragostei.
Nu mai am emotiile de alta data care ma faceau sa sorb cuvintele din gura iubitei si sa le dospesc la foc caldutz pana cand e momentul sa spun ceva.
M-am racit, dar uneori..mai vine cate un val ca atunci cand ma incalzeam seara la gura sobei, cand priveam din genunchi prin fantele usii de metal, limbile de foc ale lemnului arzand molcom.
Emotii..am avut si atunci cand era sa mor..ca de altfel si in seara asta.., sau poate numa cateva fracturi sanatoase, ca am pus frana cat de cat la timp. Sau cand mi-am vazut sangele siroind puhoaie de nu mai stiam culoarea gresiei, sau cand am atins fundul raului, pana ce durerea simtita in crestetul capului de la stransoarea mainii tatalui meu in par, m-a trezit la viatza si alta data la fel cu Alina.., doar ca eu ma straduiam sa o aduc la suprafatza; ei bine..astea si cele in care eram cu ea, parca imi guverneaza imparatia emotiilor in amintiri.
Azi, niste emotii serbede, bani, fete, banka, angajati.., fade si fara sens.
Cine nu are nevoie de dragoste traieste in Iadul de gheatza cu picioarele pe pamanat.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Clicky Web Analytics